home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Objavljene su nove špijunske slike nove, treće generacije Škode Octavije, i to u karavan verziji.

Ranije objavljene slike Octavije III (kao i do sada poznate podatke) možete pogledati OVDE.  




Foto: Conducechile.cl / Autoforum.cz



čitanja : 2925



Komentari

Lepša od Passat-a
A biće lepša i od Golfa 7 karavan

Autor Dejan L 27 Nov 2012, 01:09

Prodje skoro ceo novembar sunce mu kad ce vise :D

Autor Rade 27 Nov 2012, 02:24

iznenadjen sam! pa to je cista revolucija... i ovo i limuzina!

Autor drugmirko 27 Nov 2012, 08:37

cim prodaju stare zalihe..eto je

Autor ipanema 27 Nov 2012, 12:30

stvarno je revolucija u dizajnu. nikad ne bih rekao da je to škoda. ko da je neki lambordžini, ili maserati. totalno drukčija od svega do sad viđenog iz škode. ma jel to stvarno škoda? toliko radikalno drukčija od sebe

Autor dizajner je umroo 27 Nov 2012, 16:02

Zezajte se vi, ali ja u mojoj preteram ceo ormar kad zatreba, ili spakujem 4 saputnika i prtljag i vozimo se po pola evrope. Auto daje dosta za ulozen novac ali najvise prakticnost i zato jedva cekam da zamenim za novi model. Pored toga imam i djulijetu, neki vec znaju, duplo skuplja od skode a stane prtljag za dve osobe. Dzaba mi xenoni na alfi kada god da krenemo na dalji put ja palim skodu :)

Autor Rade 27 Nov 2012, 16:13

Obzirom na rast Wb-a, ova nova octavia ce napokon da bude namenjena za dostojanstven prevoz 4 odrasle osobe.
Ona stara ( sa Wb 2578 mm ) je pozadi bila "komforna" koliko i jedan megane III, koji je u tom smislu ( i pored veceg Wb-a ) bio dosta jadan za svoju klasu

Autor Moron 27 Nov 2012, 16:23

Nova octavia je bezlična i odvratna.
Predstavljeni karavan zamišljam u crnoj boji kao deo porodične firme "Topalović".

Autor markoni 27 Nov 2012, 16:34

Ovo što vidim na poslednje dve slike veoma mi se dopada jer me podseća na Superb Combi. Već na osnovu slika se vidi da su preglednost, prostranost i upotrebljivost bili na prvom mestu pri projektovanju. Volim kada je upotrebna vrednost nekog proizvoda maksimalno moguća. To je VW & Co. filozofija, s tim da Seat ponekad ume da odstupi.

Autor Predrag 27 Nov 2012, 16:43

Jooj, stize nova Knauf Skoda :(

Autor nene 27 Nov 2012, 19:08

Taman.

Autor Boris 27 Nov 2012, 20:00

Mislim da će u Combi varijanti 4x4 biti taman za našeg morona :)

Autor Predrag 27 Nov 2012, 20:23

Klasična lokomotiva..

Sveža je kao Audi A4 Avant(B5)..

Autor Panchev9 27 Nov 2012, 20:37

Octavia Scout izgleda skoro kao Volvo XC modeli
Pogotovo XC50

Autor Dejan L 27 Nov 2012, 20:49

Nova Octavia ce biti puno skuplja od trenutne bice u rangu pasata, a Rapid zauzima sadasnju ulogu octavie mada ne moze ni da pride sadasnjoj Octaviji.

Autor Edo 27 Nov 2012, 22:39

"Postojeća" Octavia Scout jeste veoma lepo ušminkana, ima 4X4, nešto veći klirens od obične ( mislim da je 18 cm ), ali to je i dalje tesna octavia, praktično "dvosed" za odrasle, sa bednim Wb iz perioda "Parka iz doba Jure", koja ne vredi one "besne cene" ( mislim da ide oko 25-26.000 i malo više, odnosno, da cenom gadja, pa i prevazilazi i superb karavan 4X4 ).

Autor Moron 27 Nov 2012, 22:48

Edo, Octavia je u rangu Golfa, a Superb sa Passatom. Skoda je ojadjeni VW. :-)

Autor Sony 27 Nov 2012, 23:00

@Edo, Rapid je samo fabia sa dupetom :-)

@Moron, jesi se vozio nekada u oktaviji? Iskreno ja jos nisam seo u auto te klase i slicnog godista proizvodnje da ima toliko mesta, bez obzira na razmak izmedju tockova, kabina je odlicno iskoriscena.

Molim te reci mi koji model ima vise mesta u toj klasi, mesta za putnike i gepek i da odem odmah da ga kupim.

Bas kada sam uzimao oktaviju probao sam i megan 3 i nema veze sa vezom to sto pises, ja sa mojom visinom 183 i polozajem sedista u meganu potpuno blokiram mesto iza mene, dok sa oktavijom nije slucaj. Uporedio sam je i sa 307 i 308, sa alfom, sa golfom, ceedom, focusom...

Mana oktaviji i uopste skodi je u izolaciji - bucnija je od golfa, i nekih delova - zamajac, turbina, sve to ode pre nego na VW-u, pa je kupovina nove skode bolja opcija od polovne. Materijali u kabini sasvim pristojni, a pokazatelj popularnosti ovog auta je i to sto u oglasima jako kratko stoje i odu brze od golfa 5.

Autor Rade 28 Nov 2012, 00:10

Zaboravih jos jednu manu kod oktavije, ali tako je i sa ostalim proizvodjacima, imaju pocetnu jako nisku cenu, a cim hoces nesto bolje cena skace za 50% bez problema. Dobra oktavija kosta 20 i kusur hiljada, a nije nista bolje ni sa korejom, francuskom i ostalima.

Ja cekam sajam i 1.6tdi DSG u srednjem ili visem paketu opreme jer sam uvideo da nemam gde da vozim 2.0 masine, ni skodu ni oktaviju, samo bezveze popijem kazne :-)

Autor Rade 28 Nov 2012, 00:15

@Rade
Misliš ni Alfu ni Škodu ;)

Autor Predrag 28 Nov 2012, 00:26

@Pregrad, ma da toliko konja i kubika je postalo bespotrebno, ovaj novi 1.6tdi sa 105ks i 7-stepenim DSG menjacem mi izgleda kao best buy, sto za veliki sto za mali grad.

2.0 motor i nesto vise konja bih uzeo u razmatranje ako bih jurio 4x4 pogon ili veci auto, tipa A4 allroad sa 2.0 i 170ks ili XC60.

U alfi ne treba takodje, bespotrebno sam brz i mnogo je naporno pratiti ogranicenja i drzati nogu tako visoko na gasu. Lepo je kada treba brzo da se pretekne ali je sve to prekoracenje brzine a policije i kamere svuda :-)

Autor Rade 28 Nov 2012, 00:40

@Predrag, tek sam sada video sta napisah gore pre tvoje replike

Da mislim :D :D :P

Autor Rade 28 Nov 2012, 00:41

@Rade
Slažem se sa tobom putpuno. Za BG mi je dovoljan i Yugo sa TNG-om, pa čak i sa njim se lako zaletim do nepropisne brzine. Prednost je i što u njemu osetim i kad idem 40 km/h, a u Fabiji ta brzina izgleda kao da me neko gura ;)

Autor Predrag 28 Nov 2012, 01:08

@Predrag, skroz se razumemo ;-)

Fabija je jako zaahvalna za voznju po Beogradu, vozio sam i prvu 1.9sdi 3 godine, pa fabiju 2 karavan 1.4tdi isto tri godine. Obe su imale svoje prednosti i mane, najvise me je 1.4tdi odbio od male kubikaze pri kupovini oktavije jer sam bio mnogo zadovoljniji 1.9sdi motorom, ali sam kasnije saznao da je taj 1.4tdi bas bezveze odradjen, bucan i bez finoce u radu.

Autor Rade 28 Nov 2012, 02:03

@ Moron
Ti si 1. koji je za Oktaviju izjavio da nema mesta na zadnjoj klupi, ali 1. na svetu.
Megane 3 je solidan, ako pogledaš novi Focus ili Astru. U Focs-u prostora pozadi ma kao u bukeru, u Astri takođe. Previše zakošen zadnji deo, pa nema ni prostora za glavu.
Oktavija je best buy u Britaniji 3 godine uzastopno, tako da priče o lošem kvalitetu (lošijem od VW grupe) može da izjavi samo onaj ko nije seo u Oktaviju

Autor Dejan L 28 Nov 2012, 02:06

Ja nisam škodoljubac, ni škodomrzac.
„Prostorno“ ( u smislu ponude prostora za putnike ) smatram „kraljevima“ njihove klase fabiju i superba, a superba smatram kraljem njegove klase i cenovno.
Ali, postojeću octaviu, u smislu prednjih parametara, ne smatram dobrom ponudom, jer je njena ponuda prostora za putnike zadnje klupe jadna. Mislim da je ona „dobra“ za „posao“ ( za firmu ), za ljude prednje kupe koje nije mnogo briga za ljude zadnje klupe, za ljude kojima treba dobar gepek ili za ljude koji prosto nisu u mogućnosti da kupe nešto što bi zadovoljilo i putnike zadnje klupe, a na neki način i putnike prednje klupe ( jer znam kako putnici zadnje kupe, a posebno deca, kolenima kroz naslon prednjih sedišta mogu da „probijaju“ bubrege onima napred ).
Da je postojeća octavia i do sada bila dobra za ljude zadnje klupe, ne bi novoj octaviji Wb „porastao“ u meri u kojoj je to učinjeno. Koja bi budala menjala nešto što navodno već valja i trošila novac da tu „dobrotu“ promeni?
Nijedna! Bar ne u svetu u kome su novac i profit osnovni kriterijum za preduzimanje bilo kog poteza, a to je svet u kome živimo ...
Dakle, živeo prostorni napredak nove octavie, a da li ću da joj „nazdravim“ kao celini, videću tek kada joj vidim cenu

Autor Moron 28 Nov 2012, 09:58

Moron
Slažem se u svemu sa tobom po putanju prostora kod Ostavije..
Jedino što mi gledamo iz prizme od 2m visine.. Ako je vozač viši od 190cm , pozadi može da stane samo gajba piva(na sedećem delu)..
Ali kod komšinice koja je prosečne visine, pozadi sedne "čovek prosečnih gabarita"..
Ukoliko na novom modelu to poprave, za Boleslavce će to biti pun pogodak..

Autor Panchev9 28 Nov 2012, 12:04

Panchev9
Drago mi je da se Ti i ja posle dužeg vremena oko nečega ovde složismo.
Još da obojica imamo po 180 cm ili manje, gde bi nam kraj u pohvalama škode ( octavie ) bio...

Autor Moron 28 Nov 2012, 12:31

Moron & P9
Mislim da ste malkice preterali jer ja u Oktaviji uspem da "sednem iza sebe", ali da može bolje to stoji. U odnosu na Golf 6 nisam primetio neku razliku, a što se tiče prostora pozadui bolja je od većine predstavnika C segmenta. Sa Meganom, Focusom, Astrom, C4... stvarno nije za poređenje jer su dosta manji.

Autor Predrag 28 Nov 2012, 12:57

Predrag
Izneću stav u množini(2 člana)..
Nismo ni sumnjali da Ti (sve) možeš u Ostaviji.. Samo što su 2 Predraga mnogo za jednu Skoudu.. :)))

Autor Panchev9 28 Nov 2012, 13:07

Predrage
Ja pohvalih "prostorno" fobiju, jer mislim da to u "njenom svetu" i zaslužuje.
Ali,octavia ... Ni spolja većeg ( dužeg ), ni unutra ( za putnike ) manjeg ( tešnjeg ) automobila. Tuga ... Za prevoz nameštaja u njoj nisam prigovarao, ali prosečan čovek češće vozi putnike nego što se "seli"...

Autor Moron 28 Nov 2012, 13:14

@ Moron
A Accord, 4.72m, hauba 2m, kabina 2m, gepek 72cm.
U 2m kabine jedva staviš 2 stolice, drvene kuhinjske, a gepek zauzet balonima blatobrana, takvog truglastog poda gepeka još nisam video ni kod kineskih vozila. Gurneš neseser do sedišta i dodaš torbu sa štapovima za golf.
To je auto sa komforom peglice.
A skuplji od Superba.
Jel' tako? Čemu 4.72m? Da se leče kompleksi?

http://imgc.classistatic.com/cps/poc/121118/584r1/8750kaj_27.jpeg

Autor Dejan L 28 Nov 2012, 23:08